Balaji, indischer Snackführer, begann in einem Kinokantinensaal. Mit über 65 Produkten und 150 Varianten kann er sich auf ein starkes Vertriebsnetz stützen, das sich um Qualität und erschwingliche Preise für alle Altersgruppen kümmert....
Balaji, indischer Snackführer, begann in einem Kinokantinensaal. Mit über 65 Produkten und 150 Varianten kann er sich auf ein starkes Vertriebsnetz stützen, das sich um Qualität und erschwingliche Preise für alle Altersgruppen kümmert....
Balaji, indyjski lider przekąsek, zaczynał od stołówki kinowej. Oferując ponad 65 produktów i 150 wariantów, może poszczycić się silną siecią dystrybucji, dbającą o jakość i przystępność cenową dla wszystkich grup wiekowych....
Balaji, indyjski lider przekąsek, zaczynał od stołówki kinowej. Oferując ponad 65 produktów i 150 wariantów, może poszczycić się silną siecią dystrybucji, dbającą o jakość i przystępność cenową dla wszystkich grup wiekowych. ...
Balaji, indyjski lider przekąsek, zaczynał od stołówki kinowej. Oferując ponad 65 produktów i 150 wariantów, może poszczycić się silną siecią dystrybucji, dbającą o jakość i przystępność cenową dla wszystkich grup wiekowych. ...
Balaji, indyjski lider przekąsek, zaczynał od stołówki kinowej. Oferując ponad 65 produktów i 150 wariantów, może poszczycić się silną siecią dystrybucji, dbającą o jakość i przystępność cenową dla wszystkich grup wiekowych....